Kiemelt előadás: Soós Anikó marketing tanácsadóval

Áttörés a kampányodban – zsebszámológéppel

MMFC0277finxxSzámos kampány indul nap mint nap, abban a hitben, hogy sikeres lesz. A hitet táplálja az elérhető eszközök csillogása és ígérete, ráadásul

mesebeli történetekkel van tele az internet ezek hatékonyságáról.

De mi az, amitől sikeres lesz egy kampány? Az én válaszom: a kreatív marketing újragondolása a számok szemszögéből, amihez elég akár egy zsebszámológép.

13 éve végeztem egy üzleti főiskola angol nyelvű szakán, ahol a brit üzleti szemlélet megfertőzött. „Figyelj a lényegre, lásd a teljes képet, koncentrálj az eredményre!”

Ezután a világ legnagyobb élelmiszeripari cégéhez kerültem, ahol megfertőzött az online marketing. Ebben láttam a lehetőséget, és rájöttem, hogy az online marketing tálcán kínálja a lehetőséget, hogy választ kapjak a nagy kérdésekre, és a sikert lehet tervezni is.

Az áttörést pedig azt hozta, amikor a klasszikus kampányokra is átültettem ezt a gyakorlatot. Innen kezdve pedig nem túlzás azt állítanom, hogy a szent grált, a kampánysikert bárki megszerezheti.