Áttörés a kampányodban – zsebszámológéppel
Számos kampány indul nap mint nap, abban a hitben, hogy sikeres lesz. A hitet táplálja az elérhető eszközök csillogása és ígérete, ráadásul
mesebeli történetekkel van tele az internet ezek hatékonyságáról.
De mi az, amitől sikeres lesz egy kampány? Az én válaszom: a kreatív marketing újragondolása a számok szemszögéből, amihez elég akár egy zsebszámológép.
13 éve végeztem egy üzleti főiskola angol nyelvű szakán, ahol a brit üzleti szemlélet megfertőzött. „Figyelj a lényegre, lásd a teljes képet, koncentrálj az eredményre!”
Ezután a világ legnagyobb élelmiszeripari cégéhez kerültem, ahol megfertőzött az online marketing. Ebben láttam a lehetőséget, és rájöttem, hogy az online marketing tálcán kínálja a lehetőséget, hogy választ kapjak a nagy kérdésekre, és a sikert lehet tervezni is.
Az áttörést pedig azt hozta, amikor a klasszikus kampányokra is átültettem ezt a gyakorlatot. Innen kezdve pedig nem túlzás azt állítanom, hogy a szent grált, a kampánysikert bárki megszerezheti.